Het AD is verontwaardigd over de ‘beledigende toon’ van de groep XR-insprekers waar ik deel van uitmaakte.
Braaf inspreken loont niet
Het AD is verontwaardigd over de ‘beledigende toon’ van de groep XR-insprekers waar ik deel van uitmaakte.